Використання
інфографіки
У освітній практиці можна виділити декілька
напрямків використання інфографіки: візуалізації навчального контенту (образне
представлення нової навчальної інформації, закріплення навчального матеріалу, а
також його систематизація засобами інфографіки); представлення викладача,
освітньої програми, навчального закладу; створення карт знань предметної галузі
з метою перетворення навчального контенту в зручні візуальні конструкти;
спільна діяльність педагога і здобувача освіти з метою інфографічного
представлення дистанційного курсу, мережевого проекту тощо.
Основна мета інфографіки – інформування. При цьому її об’єкти виступають в
якості доповнення до текстової інформації, яка охоплює тему в повному обсязі, і
містять деякі візуальні пояснення/уточнення (чи навпаки). Стиль передавання
інформації може бути вельми різноманітним: графічно представлені залежно
вимірюваних величин від параметрів, схеми, діаграми, номограми, ієрархії і
графи, мапи, ілюстровані інструкції, піктограми та інше.
Основні типи візуалізації даних
Візуалізація даних – це наочне
представлення масивів різної інформації.
Сервіс Pictochart
Сервіс Pictochart Piktochart дозволяє створювати інфографіку, використовуючи комбінацію різних типів візуалізації: теми, іконки, зображення і графіки за допомогою простого перетягування функцій. Доступ до Пікточарт є в різних варіантах.